środa, 6 marca 2013

Lakier Lovely NUDE


Witajcie w ten piękny, słoneczny, wiosenny dzień ;)

W ostatnim poście pokazywałam Wam, że kupiłam lakier Lovely Nude. Pierwsza próba pomalowania paznokci tym lakierem sprawiła, że uznałam go za beznadziejny. Dzisiaj miałam dobry humor i postanowiłam mu dać jeszcze jedną szansę ;) 
W drogerii tak mi się spodobał kolor lakieru, że nawet go nie odkręciłam i nie zobaczyłam jaki ma pędzelek. Dopiero w domu gdy chciałam go wypróbować okazało się, że pędzelek jest dość gruby i bardzo źle rozprowadza się nim lakier, a na dodatek brudzi skórki wokół paznokci. Dodatkowy dyskomfort przy malowaniu powoduje zakrętka, która jest duża
i gruba i bardzo niewygodnie trzyma się ją w dłoni. Lakier jest dość gęsty przez co nierównomiernie się rozprowadza na płytce paznokcia i długo schnie.
Cena: 5,99
Dzisiaj pomalowałam tym lakierem paznokcie jeszcze raz, ale użyłam do malowania pędzelka od innego lakieru. Zobaczcie jaki uzyskałam efekt :)


 


Paznokcie pomalowane jedną warstwą lakieru

Lakier ma w sobie maleńkie drobinki co daje mu ładny połysk
 
Paznokcie pomalowane dwoma warstwami lakieru


I  jak Wam się podoba???  Używacie lakierów z Lovely???

Pozdrowienia :)

17 komentarzy:

  1. 2 warstwy bardziej mi się podobają ♥.♥ śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie nie w moim typie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny kolorek, zdecydowanie dwie warstwy:)

    Dzięki za odwiedziny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A jednak nie tak źle się sprawdza! :) I bardzo dobrze, bo to ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasami używam Lovely. Ładny ten nudziak :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mam zadnego lakieru od nich
    ale kolorek swietny
    i ladnie zrobione zdjecia!
    wszystkiego najlepszego w dniu naszego swieta x

    OdpowiedzUsuń
  7. W mojej kolekcji jest nudziak o numerku 4 i jestem nim zachwycona taka fajna mleczna kawa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W mojej kolekcji jest nudziak o numerku 4 i jestem nim zachwycona taka fajna mleczna kawa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lakierów Lovely jeszcze nie mam. Pędzelek rzeczywiście strasznie gruby, ale sam lakier bardzo łady- lubię takie kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  10. ładny, delikatny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przy dwóch warstwach daje nawet fajny efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam lakiery w kolorze nude!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam nigdy ich lakierów, ale lubię tą firmę :))

    OdpowiedzUsuń
  14. kolorek fajny, ale krycie mogłoby być lepsze

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarze!!!