poniedziałek, 4 marca 2013

Małe kosmetyczne zakupy...

Witajcie :)

Dzisiaj zrobiłam małe kosmetyczne zakupy, niektóre kosmetyki zakupiłam z potrzeby uzupełnienia braków, a niektóre z ciekawości bo nigdy ich jeszcze nie miałam. Może coś Was zainteresuje więc zobaczcie :)

1. Szampon Elseve- do włosów uszkodzonych i łamliwych- miałam go już nie raz i bardzo lubię.
2. Mleczko do ciała bebeauty- regenerujące do skóry suchej, miałam inne mleczko z bebeauty i było fajne zobaczymy jak to się sprawdzi.
3. Krem do rąk bebeauty- nawilżający do skóry normalnej i suchej, mam ten krem po raz pierwszy.

4. Tonik Lirene- wzmacniający do cery naczynkowej, bardzo go lubię, nie podrażnia mojej wrażliwej cery.
5. Sztyft Lady Speed Stick- miałam i byłam zadowolona.
6. Lakier Lovely- nude, właśnie próbowałam pomalować nim paznokcie i stwierdziłam, że jet beznadziejny :/
7.Sól do kąpieli Spa bebeauty- ujędrniająca, miałam inne sole z bebeauty, lubię je i ładnie wyglądają w łazience ;)
 
8. Green Pharmacy - eliksir ziołowy do włosów łamliwych, zniszczonych i farbowanych, mam go pierwszy raz.

                                                          A u Was któryś z tych kosmetyków się sprawdził ???
                                                                               Pozdrowienia :)

10 komentarzy:

  1. tego Elseve jeszcze nie miałam a kocham ich szampony :) ta sól mnie kusi ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne nowości. Z nich miałam tylko szampon Loreal Paris ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O a lakier do paznokci od razu mi się spodobał! A napisałaś, że jest do niczego.. szkoda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten balsam z BeBeauty jest na mojej liście zakupów :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie poznałam tego toniku do cery naczynkowej, a czytałam wiele dobrego o nim. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę , że masz trochę biedronkowych rzeczy. Ja również od pewnego czasu się do nich przekonuję i jestem bardzo zadowolona :)
    Twój blog zapowiada się bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam odżywkę L'oreala z tej samej serii i jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja nie miałam żadnego z powyższych produktów :)
    chociaż ten ziołowy eliksir mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam produkty Be Beauty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te sól z Biedronki miałam nie raz :) Dodaję do obserwowanych :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarze!!!